Возврат
Обмін товару (шафи-ліжка) або повернення вартості проводиться, якщо:
- Недоліки виробу, які виявлені у
гарантійний період і виникли з вини компанії, будуть безкоштовно усунені
Сервісною службою;
- Претензії по зовнішньому вигляду
виробу, некомплект, а так само невідповідності замовлення приймаються тільки
безпосередньо при отриманні виробу зі складанням Акту про недоліки. Надалі такі
претензії не приймаються, всі роботи виконуються тільки за рахунок покупця;
- Гарантійне обслуговування
проводиться протягом 15 днів з моменту ввезення виробу до компанію і включає
проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробу. У разі настання
гарантійного випадку звертайтеся за телефонами сервісної служби, зазначених у
договорі, за місцем продажу, до виробника або Интернет-сайту компанії
(https://bestbed.com.ua/);
- Гарантія не поширюється на
оббивки дивану-софи зі шкіри, замінників, нубуку, алькантари, якщо вони
використовувалися на сидіннях, підлокітниках, ізголів’ї або спинках виробу.
Компанією БЕСТ БЕД - буде відмовлено
Покупцеві у заміні товару на новий (або повернення грошей) якщо:
- З моменту купівлі товару, що
підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 14 днів;
- Підлягає поверненню товар
перестав бути новим, тобто був у збиранні (у монтажі);
- Під час перевірки фахівцем
компанії (або стороннім експертом) якості продукту виявлено ознаки стороннього
втручання (складання, спроба монтажу, відсутність або пошкодження оригінальної
упаковки);
- Відсутності у Покупця оригіналу
товарного чека, рахунку-фактури, що свідчить про купівлю Товару в компанії БЕСТ
БЕД.
- Ці умови складені відповідно до
чинного законодавства України та не обмежують законних прав споживача, наданих
йому.